• وبلاگ : زيارتستان
  • يادداشت : چه كسي بود گفت آمنتُ بربّكُم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا احسان پور 
    ولنتاينت مبارك البته با كمي تاخير بخشش از بزرگان است قال ابي
    + رضا احسان پور 
    ولنتاينت مبارك با شرمندگي كمي دير شد
    + اوجا 
    سلام كچل بهت نميگم اينقدر سياسي نشواخر كار دست خودت ميدي از خر شيطون بيا پايين اينقدر ول نگرد باشه باي

    سلام. با مطلبي تحت عنوان «فدايي: ما حاضر هستيم پياده‏روي كنيم و زندان برويم» درباره طلبه‏هاي محكوم به حبس، به‏روز هستم. اگر فرصت كرديد، خوشحال مي‏شوم سري بزنيد. سعي كنيد حتماً نظرتان را هم بنويسيد. ياعلي

    يه چيزي درباره ي پست و مطلبي كه نوشتي. داستايوسكي در اين باره مي گويد زماني كه خدا بميرد آن وقت همه چيز مجاز مي شود.
    با سلام و تشکر از توسکا. نظراتي را در وبلاگم بيان داشته بودي که محترم است( زنده باد مخالف من ). از تعارفات بگذريم و سخني به سخنانم اضافه ميکنم که پاسخگوي نظرت باشد.
    من نيز به سخن امام راحل ايمان ارم که " بسيج لشکر مخلص خداست " ولي امام از کدام " بسيج " سخن مي گفت و منظورش که بود؟ قطعا امام منظورش " بسيج جيره خوار " نبود؟ قطعا امام بسيجي که از دوستي مردم لذت نبرد و آتش تفرقه را بيفروزد نمي خواست! امام " بسيجي " را مي خواست که از دوستي با مردم لذت برده و به دنبال " وحدت " و " محبت " مردم باشد و نه اينکه مردم ( که امام آنها را ولي نعمتمان مي دانست ) را يزنيم و در قبال دستگيري آنها پول دريافت کنيم.
    من معتقدم که بسيج همانطور که امام خواسته فراجناحي عمل کند ( نه اينکه آقايان بسيج را براي جناح و سليقه اي خاص مي خواهند ) و لشکر نه ميرحسين و نه کروبي و نه هاشمي و نه آقاي ... و نه آقاي ... باشند. بسيج بايد لشکر مخلص خدا باشد و بس.
    گفتي بگويم " کمتر داد بزند ". من کاره اي نيستم که بخواهم بگويم داد بزن يا نزن. همه ي افراد حق بيان را بايد داشته باشند و نه افرادي خاص و گروهي منحصر.
    به اميد ديدار

    سلام بر خفتگان ولايت خودمان

    بابا يك اراجيفي شما هم جور كنيد از يك جايي اين جا ثبتش كنيد...

    يا علي